Конспекти уроків (11 клас)


 
ГЕОГРАФІЧНИЙ ПРОСТІР ЗЕМЛІ













Урок №14. Ресурсний потенціал атмосфери. Стихійні атмосферніявища, їх прогнозування та засоби протидії. Кліматичні зміни на планеті.

Урок №15. Гідросфера. Світовий океан. Практична робота №6 «Складаннята аналіз схеми системи течій у світовом у океані; порівняння впливу холодної ітеплої океанічних течій на клімат одного з материків».

Урок №16. Води суходолу. Водозабезпеченість регіонів і країн світу.

Урок №17. Біосфера та її складові. Типи ґрунтів.

Урок №18. Природні зони.

Урок №19. Географічний простір, його системоутворювальна роль та характеристики.

Урок №20. Динаміка чисельності населення світу. Природні, соціальні,економічні й екологічні чинники та просторові особливості природного рухунаселення у світі. Статево-вікова, шлюбно-сімейна структура населення.Демографічне старіння населення. Характеристика демографічної ситуації вкраїнах за статево-віковими пірамідами. Особливост і демографічної політики українах з різним типом відтворення. Практична ро бота №7 «Обчислення показниківнароджуваності, смертності, природного та механічного приросту населення країниза статистичними даними».

Урок №21. Міграції, їх показники, чинники та вплив на відтвореннянаселення і його перерозподіл у світі. Просторові тенденції міграційнихпроцесів. Якість життя як чинник природного і механічного руху населення.Демографічний перехід, його фази. Демографічні чинники розвитку економіки та спеціалізаціїкраїн. Демографічні прогнози.

Урок №22. Поняття «глобальна економіка». Світовий ринок технологій,патентів і ліцензій, інформаційно-технологічних послуг. Система виробництва. Географічністьміжнародної спеціалізації та кооперування виробництва. Роль транснаціональнихкорпорацій та вільних економічних зон у функціонуванні глобальної економіки. Глобальніланцюги доданої вартості. Міжнародний ринок товарів: сутність, інфраструктура ,ціноутворення.

Урок №23. Виробництво сільськогосподарської продукції у світі: природні,соціальні, економічні чинники, особливості просторової організації. Видобуванняй споживання паливних мінеральних ресурсів, глобальні ринки вугілля, нафти йприродного газу. Глобальні ланцюги доданої вартості у виробництві чорнихметалів, алюмінію, міді; чинники та форми спеціалізації країн. Практична робота№8 «Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданоївартості «видо бування алюмінієвої сировини — виробництво глинозему —виробництво первинного алюмінію — споживання алюмінію».

Урок №24. Сучасна географія виробництва транспортних засобів,електроніки, фармацевтичної продукції, чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості. Виробництво текстилю, одягу, взуття: сучасна просторова організація, чинники міжнародної спеціалізації.

Урок №25. Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм. Формування«інформаційного суспільства».

Урок №26. Географічні складники політичної географії. Геополітика, її складові. Зовнішня та внутрішня геополітика.

Урок №27. Українська держава і територія держави України.

Урок №28. Населення України. Практична робота №9. «Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні».

Урок №29. Контрольна робота №2.

Урок №30. Сучасні риси національної економіки України. Практична робота №10 «Аналіз секторальної структури економіки України».

Урок №31. Замкнутий технологічний цикл розроблення і виробництвалітаків в Україні, експорт та імпорт авіаракетної техніки. Виробництво автомобілів,сільськогосподарської техніки: тенденції розвитку, міжнародне кооперування. МісцеУкраїни в глобальних ланцюгах доданої вартості виробництва та реалізаціїелектронної продукції.

Урок №32. Виробництва фармацевтичної продукції та побутової хімії:чинники та особливості розташування підприємств. Особливості розвитку йпросторової організації виробництва меблів, текстилю, одягу, взуття, продуктівхарчування.

Урок №33. Міжнародні транспортні коридори на території України.Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні.

Урок №34. Досвід реалізації планів сталого (збалансованого) розвитку врізних країнах і стратегія збалансованого розвитку України.

Урок №35. Оцінювання знань за розділами «Загальнісуспільно-географічні закономірності світу», «Суспільна географія України».



Немає коментарів:

Дописати коментар