Конспекти уроків (6 клас)

 


ЗАГАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ


Урок №1. Географія - наука про Землю.

Урок №2. Географічні дослідження.

Урок №3. Уявлення про Землю в давнину.

Урок №4. Подорожі вікінгів. Подорожі Марко Поло. Пошуки морського шляху в Індію. Відкриття Америки.

Урок №5. Дослідження Землі у ХХ ст. та на початку ХХІ ст.

Урок №6. Діагностична робота.

Урок №7. Способи орієнтування на місцевості. Компас.

Урок №8. Поняття про азимут.

Урок №9. Визначення напрямків на місцевості.

Урок №10. Особливості та відмінності зображення поверхні Землі на глобусі, аерофотознімках, космічних знімках, планах, картах. План, його основні ознаки.

Урок №11. Масштаб та його види. Практична робота №1 «Розв’язуваннязадач з використанням різних видів масштабу».

Урок №12. Умовні знаки плану. Абсолютна і відносна висота місцевості,їх визначення за допомогою горизонталей та за шкалою висот.

Урок №13. Визначення напрямків на плані. Читання плану.

Урок №14. Географічні карти, їхні елементи. Легенда карти. Масштабкарт. Географічні атласи. Практичне значення карт.

Урок №15. Градусна сітка на глобусі й географічній карті.

Урок №16. Поняття про географічні координати. Правила відліку географічної широти.

Урок №17. Правила відліку географічної довготи.

Урок №18. Географічні координати свого населеного пункту. Практичнаробота №2 «Визначення географічних координат за географічною картою».

Урок №19. Підсумковий урок за розділами «Розвиток географічних знаньпро Землю», «Земля на плані та карті».

Урок №20. Внутрішня будова Землі.

Урок №21. Будова літосфери, її властивості. Літосферні плити.

Урок №22. Землетруси.

Урок №23. Вулканізм і вулкани, гейзери. Практична робота №3 «Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу».

Урок №24. Зовнішні процеси, які зумовлюють зміну земноїкори. Вивітрювання.

Урок №25. Робота вітру, текучих і підземних вод,льодовиків.Робота вітру, текучих і підземних вод, льодовиків.

Урок №26. Мінерали, гірські породи. Корисні копалини та їхзначення в житті та діяльності людини.

Урок №27. Основні форми рельєфу суходолу — гори і рівнини. Різноманітність та утворення рівнин на суходолі. Найбільші за площею рівнини світу. Практична робота №3 (продовження). «Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу».

Урок №28. Різноманітність та утворення гір на суходолі. Найвищі і найдовші гори світу. Практична робота №3 (закінчення). «Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу».

Урок №29. Контрольна робота №1.

Урок №30. Рельєф дна океану. Серединно-океанічні хребти — найвищі інайдовші гори світового океану.

Урок №31. Унікальні форми рельєфу земної кулі, їх охорона.

Урок №32. Літосфера. Урок підсумкового контролю знань, умінь танавичок.

Урок №33. Будова атмосфери.

Урок №34. Температура повітря.

Урок №35. Кліматична карта. Теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання температури повітря.

Урок №36. Атмосферний тиск.

Урок №37. Вітер.

Урок №38. Вода в атмосфері.

Урок №39. Атмосферні опади.

Урок №40. Погода.

Урок №41. Практична робота №5 «Складання графіка зміни температуриповітря, діаграм хмарності та опадів, рози вітрів, їх аналіз».

Урок №42. Клімат.

Урок №43. Вплив людини на атмосферу і клімат.

Урок №44. Узагальнення знань учнів за темою «Атмосфера».

Урок №45. Гідросфера та її основні частини.

Урок №46. Світовий океан та його частини.

Урок №47. Властивості вод cвітового океану. Рухи води в океані.

Урок №48. Багатства Світового океану. Океан та людина.

Урок №49. Води суходолу. Річки.

Урок №50. Живлення, водний режим і робота річок.



1 коментар: