Конспекти уроків (6 клас)
ЗАГАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ
Урок №1. Географія - наука про Землю.
Урок №2. Географічні дослідження.
Урок №3. Уявлення про Землю в давнину.
Урок №4. Подорожі вікінгів. Подорожі Марко Поло. Пошуки морського шляху в Індію. Відкриття
Америки.
Урок №5. Дослідження Землі у ХХ ст. та на початку ХХІ ст.
Урок №6. Діагностична робота.
Урок №7. Способи орієнтування на місцевості. Компас.
Урок №8. Поняття про азимут.
Урок №9. Визначення напрямків на місцевості.
Урок №10. Особливості та відмінності зображення поверхні Землі на глобусі, аерофотознімках, космічних знімках, планах, картах. План, його основні ознаки.
Урок №11. Масштаб та його види. Практична робота №1 «Розв’язуваннязадач з використанням різних видів масштабу».
Урок №12. Умовні знаки плану. Абсолютна і відносна висота місцевості,їх визначення за допомогою горизонталей та за шкалою висот.
Урок №13. Визначення напрямків на плані. Читання плану.
Урок №14. Географічні карти, їхні елементи. Легенда карти. Масштабкарт. Географічні атласи. Практичне значення карт.
Урок №15. Градусна сітка на глобусі й географічній карті.
Урок №16. Поняття про географічні координати. Правила відліку
географічної широти.
Урок №17. Правила відліку географічної довготи.
Урок №18. Географічні координати свого населеного пункту. Практичнаробота №2 «Визначення географічних координат за географічною картою».
Урок №19. Підсумковий урок за розділами «Розвиток географічних знаньпро Землю», «Земля на плані та карті».
Урок №20. Внутрішня будова Землі.
Урок №21. Будова літосфери, її властивості. Літосферні плити.
Урок №22. Землетруси.
Урок №23. Вулканізм і вулкани, гейзери. Практична робота №3 «Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу».
Урок №24. Зовнішні процеси, які зумовлюють зміну земноїкори. Вивітрювання.
Урок №25. Робота вітру, текучих і підземних вод,льодовиків.Робота вітру, текучих і підземних вод, льодовиків.
Урок №26. Мінерали, гірські породи. Корисні копалини та їхзначення в житті та діяльності людини.
Урок №27. Основні форми рельєфу суходолу — гори і рівнини. Різноманітність
та утворення рівнин на суходолі. Найбільші за площею рівнини світу. Практична
робота №3 (продовження). «Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу».
Урок №28. Різноманітність та утворення гір на суходолі. Найвищі
і найдовші гори світу. Практична робота №3 (закінчення). «Позначення на
контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу».
Урок №29. Контрольна робота №1.
Урок №30. Рельєф дна океану. Серединно-океанічні хребти — найвищі інайдовші гори світового океану.
Урок №31. Унікальні форми рельєфу земної кулі, їх охорона.
Урок №32. Літосфера. Урок підсумкового контролю знань, умінь танавичок.
Урок №33. Будова атмосфери.
Урок №34. Температура повітря.
Урок №35. Кліматична карта. Теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання температури повітря.
Урок №36. Атмосферний тиск.
Урок №37. Вітер.
Урок №38. Вода в атмосфері.
Урок №39. Атмосферні опади.
Урок №40. Погода.
Урок №41. Практична робота №5 «Складання графіка зміни температуриповітря, діаграм хмарності та опадів, рози вітрів, їх аналіз».
Урок №42. Клімат.
Урок №43. Вплив людини на атмосферу і клімат.
Урок №44. Узагальнення знань учнів за темою «Атмосфера».
Урок №45. Гідросфера та її основні частини.
Урок №46. Світовий океан та його частини.
Урок №47. Властивості вод cвітового океану. Рухи води в океані.
Урок №48. Багатства Світового океану. Океан та людина.
Урок №49. Води суходолу. Річки.
Урок №50. Живлення, водний режим і робота річок.
Добрий день! А інші продовження уроки..
ВідповістиВидалити