УКРАЇНА І СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО
Урок №17. Лісове господарство. Основні лісові пояси світу. Лісозабезпеченість.
Лісове господарство в Україні.
Урок №18. Класифікація мінеральних ресурсів за використанням. Основні закономірності розміщення родовищ корисних копалин. Показники ресурсозабезпеченості країн мінеральними ресурсами.
Урок №19. Видобування вугілля, нафти і природного газу. Найбільші усвіті басейни й країни за видобутком кам’яного вугілля, нафти й природногогазу. Основні й перспективні райони видобування кам’яного вугілля, нафти,природного газу в Україні. Шляхи покриття дефіциту палива в Україні. Практичнаробота №4 «Позначення на контурній карті найбільших басейнів видобуткукам’яного вугілля, нафти й природного газу».
Урок №20. Видобування металічних руд. Країни з найбільшими обсягамивидобутку залізних, марганцевих руд, руд кольорових, рідкісноземельних іблагородних металів. Розвиток і розміщення виробництв з видобутку залізних імарганцевих руд в Україні. Розробка родовищ руд кольорових металів в Україні.
Урок №21. Видобування інших видів природної сировини: значення,особливості розміщення виробництв з видобутку кам’яної і калійної солей,фосфоритів, каоліну в країнах світу.
Урок №22. Значення електроенергетики. Типи електростанцій, основнічинники їх розміщення. Паливно-енергетичний баланс. Електроенергетика України. НайбільшіТЕС, АЕС, ГЕС, ЛЕП. Використання відновлюваних джерел енергії.
Урок №23. Електроенергетика світу. Найбільшікраїни-виробники та країни-споживачі електроенергії у світі. Відмінності вструктурі виробництва електроенергії на електростанціях різних типів у країнахсвіту. Практична робота № 5.2. «Побудова та аналіз діаграм виробництваелектроенергії на електростанціях різних типів в Україні, країнах Європи тасвіту».
Урок №24. Значення металургійного виробництва вгосподарстві. Сучасні технології виробництва чавуну й сталі. Комбінування вчорній металургії. Сучасні чинники розміщення підприємств чорної металургії.Кольорова металургія. Особливості технології виробництва та чинники розміщенняпідприємств з виплавки міді, алюмінію, титану.
Урок №25. Виробництво чавуну, сталі, прокату в Україні: домінувальнітехнології, сукупність чинників розміщення підприємств, основні центри, місце Українина світовому ринку чорних металів. Практична робота №6 «Позначення на контурнійкарті сировинної бази та основних центрів виробництва чорних металів в Україні,основні центри виробництва кольорових металів в Україні».
Урок №26. Металургійне виробництво світу. Найбільші
країни-виробники та країни-споживачі чорних металів. Сучасні тенденції
розміщення виробництв чавуну, сталі, прокату. Найбільші країни-виробники та
країни-споживачі кольорових металів у світі.
Урок №27. Значення та особливості технологій хімічного
виробництва. Чинники розміщення основних виробництв хімічних речовин і хімічної
продукції, фармацевтичної продукції, гумових і пластмасових виробів.
Урок №28. Хімічне виробництво в Україні.
Урок №29. Виробництво деревини й паперу: значення, особливостітехнологій та чинники розміщення підприємств. Виробництво деревини й паперу в Україні.Найбільші в світі країни-виробники деревини та паперу. Виробництво будівельнихматеріалів.
Урок №30. Узагальнюючий урок за темами «Виробництво та постачанняелектроенергії», «Металургійне виробництво», «Хімічне виробництво. Виробництводеревини та паперу. Виробництво будівельних матеріалів».
Урок №31. Роль машинобудування в сучасному світі. Різноманітність
підприємств та чинники їхнього розміщення. Спеціалізація та кооперування в
машинобудуванні.
Урок №32. Машинобудування в Україні. Найбільші центри виробництватранспортних засобів, промислового обладнання, сільськогосподарської техніки,побутової електротехнічної та електронної продукції. Практична робота №7 «Позначенняна контурній карті України центрів виробництва транспортних засобів та поясненнячинників їх розміщення».
Урок №36. Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові
продукти. Харчова промисловість в Україні. Особливості технологій та чинники
розміщення підприємств харчової промисловості.
Урок №37. Виробництво продуктів харчування у світі: сучасні тенденції,вплив глобалізації та національних традицій, взаємозв’язок з агробізнесом.Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу.
Урок №38. Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні
світового господарства. Види транспорту, їхні переваги й недоліки.
Урок №39. Транспорт України. Залізничний транспорт — основний видтранспорту України. Найважливіші автомагістралі України. Водні шляхи, найбільшіморські та річкові порти України. Повітряний транспорт. Транспортні вузли.Міжнародні транспортні коридори на території України.
Урок №40. Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнемрозвитку мережі залізниць й автомобільних шляхів. Найбільші морські порти,їхній вплив на розміщення промисловості. Найбільші судноплавні річки світу. Найбільшіаеропорти світу. Міжнародні транспортні коридори.
Урок №41. Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрямизовнішньоторговельних зв’язків. Світова організація торгівлі (СОТ), ЄвропейськийСоюз, НАФТА, АСЕАН.
Урок №42. Туризм як складник національної економіки, його види. Чинникирозвитку туризму в регіоні, країні. Туристична інфраструктура. Туризм в Україні.Особливості природних рекреаційних ресурсів. Об’єкти світової спадщини ЮНЕСКО вУкраїні. Туристичні райони в Україні.
Урок №43. Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країнисвіту з найбільшою кількістю об’єктів світової спадщини ЮНЕСКО.
Урок №44. Роль науки й освіти в суспільстві. Особливості наукової йосвітньої діяльності. Джерела фінансування науки й освіти. Форми просторовоїорганізації наукових досліджень та освіти: технополіси. Найвідоміші науковіцентри у світі та Україні. Охорона здоров’я. Найвідоміші центри охорониздоров’я в Україні та світі.
Урок №45. Фінансові послуги. Світові центри банківсько-фінансовоїдіяльності. Вплив глобалізації на розміщення фінансових установ. Країни-офшори.Особливості розміщення фінансових установ в Україні.
Урок №46. Аутсорсинг, його переваги. Аутсорсинг інформаційнихтехнологій (ІТ-аутсорсинг). Комп’ютерне програмування, консультування тапов’язана з ними діяльність. Країни-лідери на світовому ринку програмування тааутсорсингу.
Урок №47. Контрольна робота №2.
Урок №48. Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення.Проблема війни і миру. Проблема тероризму. Екологічна проблема.
Урок №49. Сировинна й енергетична проблеми. Демографічна тапродовольча проблеми. Проблема подолання відсталості країн, що розвиваються.Взаємозв’язок глобальних проблем. Роль світової громадськості та міжнароднихорганізацій у їх розв’язуванні. Сталий розвиток — стратегія людства на ХХІстоліття.
Урок №50. Прояв глобальних проблем в Україні. Прояв глобальних проблем
у своєму регіоні.
Урок №51. Узагальнення знань за розділами «Третинний секторгосподарства» та «Глобальні проблеми людства».
Урок №52. Підсумковий урок курсу.
добрий вечір,раніше тут були плани-конспекти для 10-11 класів. де їх можна тепер переглянути?
ВідповістиВидалитиШкола з 1 вересня стала гімназією. Тому для мене нема сенсу займатися 10-11 класами. Якщо є необхідність - скористайтесь "Формою для зв'язку". Щось придумаємо.
Видалити